Asistent contabil șef
Tata Agro Moto
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 3 ani
Salariu:
De la 13000 Până la 15000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
1. Mentinerea evidenta contabila si fiscala a SRL.
2. Afișarea tranzacțiilor comerciale ale companiei în software-ul de contabilitate 1C.
3. Organizarea procesării documentaţiei primare, managementul documentelor
4. Deschiderea si inchiderea conturilor in banci.
5. Întocmirea și transmiterea raportărilor contabile și fiscale către agențiile guvernamentale;
6. Calculul salariilor SRL, intocmirea certificatelor de venit pentru angajati, contabilizarea si calculul concediilor si concediilor medicale.
7. Contabilitatea tranzacţiilor de import-export
8. Formarea pachetelor de documente, pregătirea răspunsurilor la solicitările către agenții guvernamentale și bănci.
9. Emitere facturi si facturi.
10. Efectuarea extraselor bancare in contabilitate 1C. Plata la timp a plăților pentru cheltuielile de funcționare ale companiei.
11. Calculul și plata la timp a impozitelor.
12. Rapoarte în avans.
13. Contabilitatea mijloacelor fixe și circulante, controlul contabilității mărfurilor, organizarea stocurilor.
14. Calculul costurilor, contabilitatea costurilor pe articole
Conditii de lucru:
Zi lucrătoare de la 09-00 la 18-00 Luni-Vineri;
Birou: str. Petrikan 19
Salariu stabil;
Perioada de probă plată fixă;
Instruire, oferind oportunități de dezvoltare;
Sprijin din partea colegilor;
2. Afișarea tranzacțiilor comerciale ale companiei în software-ul de contabilitate 1C.
3. Organizarea procesării documentaţiei primare, managementul documentelor
4. Deschiderea si inchiderea conturilor in banci.
5. Întocmirea și transmiterea raportărilor contabile și fiscale către agențiile guvernamentale;
6. Calculul salariilor SRL, intocmirea certificatelor de venit pentru angajati, contabilizarea si calculul concediilor si concediilor medicale.
7. Contabilitatea tranzacţiilor de import-export
8. Formarea pachetelor de documente, pregătirea răspunsurilor la solicitările către agenții guvernamentale și bănci.
9. Emitere facturi si facturi.
10. Efectuarea extraselor bancare in contabilitate 1C. Plata la timp a plăților pentru cheltuielile de funcționare ale companiei.
11. Calculul și plata la timp a impozitelor.
12. Rapoarte în avans.
13. Contabilitatea mijloacelor fixe și circulante, controlul contabilității mărfurilor, organizarea stocurilor.
14. Calculul costurilor, contabilitatea costurilor pe articole
Conditii de lucru:
Zi lucrătoare de la 09-00 la 18-00 Luni-Vineri;
Birou: str. Petrikan 19
Salariu stabil;
Perioada de probă plată fixă;
Instruire, oferind oportunități de dezvoltare;
Sprijin din partea colegilor;
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳