HR Specialist
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Obiectivul funcției – Planificarea, organizarea și supervizarea activităților de resurse umane.
Cerinţe:
Studii superioare;
Cunoașterea legislației muncii Republicii Moldova;
Colaborarea eficientă cu departamentele și subdiviziunile companiei;
Cunoașterea limbilor română, rusă, engleza constitue un avantaj;
Abilități bune de comunicare, interes față de oameni și dorința de a lucra în domeniul resurselor umane;
Cunoașterea metodelor moderne de evidență a personalului;
Capacitatea de a lucra cu un flux mare de informație și cu sarcini multiple;
Cunoștințe de operare PC (Word, Excel);
Grad înalt de responsabilitate și confidențialitate;
Abilităţi organizatorice;
Capacitate de planificare și stabilire a priorităților;
Capacitate de analiză și sinteză;
Capacităţi de negociere;
Atitudine pozitivă şi proactivă, spirit de echipă.
Responsabilităţi principale:
Plasarea anunțurilor de angajare;
Recrutarea și selectarea personalului pentru funcțiile vacante din cadrul companiei;
Planificarea, organizarea și supervizarea activităților de resurse umane;
Asigurarea conformității acțiunilor, procedurilor și documentelor de resurse umane cu legislația în vigoare;
Definirea și analiza proceselor de lucru din cadrul companiei;
Elaborarea și documentarea proceselor de lucru inter-departamentale și intra-departamentale;
Elaborarea, actualizarea și perfectarea documentației de domeniu în conformitate cu cerințele legale;
Coordonarea, monitorizarea și evaluarea procesului de recrutare și selecție a personalului;
Elaborarea și implimentarea procedurilor privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de muncă, de sancționare, premiere, modificare a condițiilor contractuale, diferite tipuri de concedii, etc.) în conformitate cu legislația din RM, regulamentele companiei și ordinele conducătorului întru apărarea drepturilor Angajatorului;
Verificarea respectării condițiilor de muncă – securitatea și sănătatea în muncă;
Gestionarea și actualizarea dosarelor personale ale angajaților
Evidența tabelelor de pontaj;
Evidența graficului concediilor anuale de odihnă;
Implimentarea programelor de motivare a angajaților.
Noi oferim:
Un pachet salarial motivant;
Oportunitate de creștere profesională și dezvoltare în cadrul unei companii internaționale;
Lucru într-un colectiv prietenos;
Program de lucru: Luni – Vineri, 08:00 - 17:00.
Așteptăm CV-urile dvs. la adresa vmogoreanu@puratos.com, cu indicarea postului de muncă pentru care candidați. E-mail:
vmogoreanu@puratos.com
Cerinţe:
Studii superioare;
Cunoașterea legislației muncii Republicii Moldova;
Colaborarea eficientă cu departamentele și subdiviziunile companiei;
Cunoașterea limbilor română, rusă, engleza constitue un avantaj;
Abilități bune de comunicare, interes față de oameni și dorința de a lucra în domeniul resurselor umane;
Cunoașterea metodelor moderne de evidență a personalului;
Capacitatea de a lucra cu un flux mare de informație și cu sarcini multiple;
Cunoștințe de operare PC (Word, Excel);
Grad înalt de responsabilitate și confidențialitate;
Abilităţi organizatorice;
Capacitate de planificare și stabilire a priorităților;
Capacitate de analiză și sinteză;
Capacităţi de negociere;
Atitudine pozitivă şi proactivă, spirit de echipă.
Responsabilităţi principale:
Plasarea anunțurilor de angajare;
Recrutarea și selectarea personalului pentru funcțiile vacante din cadrul companiei;
Planificarea, organizarea și supervizarea activităților de resurse umane;
Asigurarea conformității acțiunilor, procedurilor și documentelor de resurse umane cu legislația în vigoare;
Definirea și analiza proceselor de lucru din cadrul companiei;
Elaborarea și documentarea proceselor de lucru inter-departamentale și intra-departamentale;
Elaborarea, actualizarea și perfectarea documentației de domeniu în conformitate cu cerințele legale;
Coordonarea, monitorizarea și evaluarea procesului de recrutare și selecție a personalului;
Elaborarea și implimentarea procedurilor privind relațiile de muncă (angajare, încetare a contractului individual de muncă, de sancționare, premiere, modificare a condițiilor contractuale, diferite tipuri de concedii, etc.) în conformitate cu legislația din RM, regulamentele companiei și ordinele conducătorului întru apărarea drepturilor Angajatorului;
Verificarea respectării condițiilor de muncă – securitatea și sănătatea în muncă;
Gestionarea și actualizarea dosarelor personale ale angajaților
Evidența tabelelor de pontaj;
Evidența graficului concediilor anuale de odihnă;
Implimentarea programelor de motivare a angajaților.
Noi oferim:
Un pachet salarial motivant;
Oportunitate de creștere profesională și dezvoltare în cadrul unei companii internaționale;
Lucru într-un colectiv prietenos;
Program de lucru: Luni – Vineri, 08:00 - 17:00.
Așteptăm CV-urile dvs. la adresa vmogoreanu@puratos.com, cu indicarea postului de muncă pentru care candidați. E-mail:
vmogoreanu@puratos.com
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳