Manager de oficiu
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
1. Cerinţe faţă de candidat:
a) Studii: superioare,
Experienţă de muncă în domeniu peste 1 an;
Abilități de comunicare și etichetei de afaceri;
Abiltăți de organizare a lucrului cu documentele;
Abilități de organizare, planificare și coordonare;
Abilități avansate de cunoaștere și utilizare a PC (Word, Excel, Power Point etc.);
Cunoașterea limbii române (de dorit să fie limbă maternă);
Cunoașterea limbilor engleză și rusă.
b) Atribuțiile de serviciu ale Managerului de oficiu:
Organizarea și menținerea activității eficiente a oficiului (comandă consumabile, rechizite de birou etc.);
Îndeplinirea lucrărilor de secretariat (preluarea, înregistrarea și repartizarea corespondenței primite, emise);
Asigurarea multiplicării și scanării documentației;
Expedierea corespondenței de ieșire;
Întocmirea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice;
Evidența registrelor corespondenței de intrare și ieșire;
Recepționarea apelurilor telefonice;
Întâlnirea oaspeților/clienților și deservirea ciai/cafea;
Pregătire pentru întâlniri și ședințe;
Îndeplinirea sarcinilor directe ale directorului general;
Alte sarcini administrative.
c) Program de lucru : luni-vineri, ziua de muncă 8 ore,
d) Aptitudini/ comportamente: spirit organizatoric, punctualitate, acurateţe, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
e) Condiţii de muncă:
Companie stabilă cu un colectiv unit, pachet social, salariu atractiv, ajutor material la concediul anual de
odihnă.
Candidaţii pot trimite CV-ul pe adresa: Cadre@moldexpo.md.
Doar candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu.
Notă: Prin expedierea CV-ului, Vă exprimați acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare. E-mail: cadre@moldexpo.md
a) Studii: superioare,
Experienţă de muncă în domeniu peste 1 an;
Abilități de comunicare și etichetei de afaceri;
Abiltăți de organizare a lucrului cu documentele;
Abilități de organizare, planificare și coordonare;
Abilități avansate de cunoaștere și utilizare a PC (Word, Excel, Power Point etc.);
Cunoașterea limbii române (de dorit să fie limbă maternă);
Cunoașterea limbilor engleză și rusă.
b) Atribuțiile de serviciu ale Managerului de oficiu:
Organizarea și menținerea activității eficiente a oficiului (comandă consumabile, rechizite de birou etc.);
Îndeplinirea lucrărilor de secretariat (preluarea, înregistrarea și repartizarea corespondenței primite, emise);
Asigurarea multiplicării și scanării documentației;
Expedierea corespondenței de ieșire;
Întocmirea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice;
Evidența registrelor corespondenței de intrare și ieșire;
Recepționarea apelurilor telefonice;
Întâlnirea oaspeților/clienților și deservirea ciai/cafea;
Pregătire pentru întâlniri și ședințe;
Îndeplinirea sarcinilor directe ale directorului general;
Alte sarcini administrative.
c) Program de lucru : luni-vineri, ziua de muncă 8 ore,
d) Aptitudini/ comportamente: spirit organizatoric, punctualitate, acurateţe, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
e) Condiţii de muncă:
Companie stabilă cu un colectiv unit, pachet social, salariu atractiv, ajutor material la concediul anual de
odihnă.
Candidaţii pot trimite CV-ul pe adresa: Cadre@moldexpo.md.
Doar candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu.
Notă: Prin expedierea CV-ului, Vă exprimați acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare. E-mail: cadre@moldexpo.md
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳