Chișinău, Buiucani
Posibil fără experiență
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Compania PfB Collection creată de către profesioniști în domeniul recuperării datoriilor restante și este despre aplicarea celor mai bune practici de recuperare de-a lungul anilor.
Produsele oferite de către companie includ în sine tot spectrul de servicii pentru recuperarea datoriilor restante, începând cu notificarea debitorilor despre creditul neachitat și finalizând cu procedura de executare silită.
de 15 ani pe piața Moldovei
100+ angajați
200+ clienți în portofoliu
Suntem în căutarea unui nou coleg pentru rolul de Office Manager. Dacă ești o persoană dinamică, organizată și îți place să interacționezi cu oamenii, te invităm să aplici și să devii parte dintr-o echipă profesionistă.
Responsabilități:
Coordonarea activităților de recepție;
Administrarea corespondenței primite și trimise;
Asigurarea necesităților de bază ale biroului: achiziționarea de apă, cafea, materiale consumabile, etc.;
Întîlnirea şi deservirea clienţilor/partenerilor (ceai, cafea).
Cerințe:
Cunoașterea fluentă a limbii române și ruse;
Abilitatea de a lucra în regim de multitasking;
Excelente abilități de organizare și de gestionare a timpului;
Cunoștințe de operare PC (MS Office, E-mail, Google Drive).
Beneficii
Beneficii compensatorii competitive, cu oportunități de avansare pe baza performanței.
Îți oferim sprijin și instruire încă din prima zi de lucru.
Programul de lucru este de luni până vineri, între orele 9:00 și 18:00.
Lucrezi într-un birou modern și confortabil, dotat cu toate facilitățile necesare.
Ai șanse reale de avansare, deoarece promovăm liderii din rândul angajaților existenți.
Acces la programe de dezvoltare personală și profesională, inclusiv cursuri de management, traininguri specializate și sesiuni cu vorbitori renumiți.
Aşteptăm să ne vedem la interviu! Aplică mai jos!
*Prin trimiterea CV-ului dvs., sunteți de acord cu prelucrarea datelor dvs. personale de către PfB Collection.
Produsele oferite de către companie includ în sine tot spectrul de servicii pentru recuperarea datoriilor restante, începând cu notificarea debitorilor despre creditul neachitat și finalizând cu procedura de executare silită.
de 15 ani pe piața Moldovei
100+ angajați
200+ clienți în portofoliu
Suntem în căutarea unui nou coleg pentru rolul de Office Manager. Dacă ești o persoană dinamică, organizată și îți place să interacționezi cu oamenii, te invităm să aplici și să devii parte dintr-o echipă profesionistă.
Responsabilități:
Coordonarea activităților de recepție;
Administrarea corespondenței primite și trimise;
Asigurarea necesităților de bază ale biroului: achiziționarea de apă, cafea, materiale consumabile, etc.;
Întîlnirea şi deservirea clienţilor/partenerilor (ceai, cafea).
Cerințe:
Cunoașterea fluentă a limbii române și ruse;
Abilitatea de a lucra în regim de multitasking;
Excelente abilități de organizare și de gestionare a timpului;
Cunoștințe de operare PC (MS Office, E-mail, Google Drive).
Beneficii
Beneficii compensatorii competitive, cu oportunități de avansare pe baza performanței.
Îți oferim sprijin și instruire încă din prima zi de lucru.
Programul de lucru este de luni până vineri, între orele 9:00 și 18:00.
Lucrezi într-un birou modern și confortabil, dotat cu toate facilitățile necesare.
Ai șanse reale de avansare, deoarece promovăm liderii din rândul angajaților existenți.
Acces la programe de dezvoltare personală și profesională, inclusiv cursuri de management, traininguri specializate și sesiuni cu vorbitori renumiți.
Aşteptăm să ne vedem la interviu! Aplică mai jos!
*Prin trimiterea CV-ului dvs., sunteți de acord cu prelucrarea datelor dvs. personale de către PfB Collection.
Chișinău, Buiucani
bd. Alba-Iulia 75
bd. Alba-Iulia 75
Data actualizării:
8 aprilie 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut