Șef serviciu Aftersales
Toyota Chișinău „Continent”
7 апреля 2025
Кишинев
От 3 лет
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
Suntem în căutarea unui Șef serviciu Aftersales dinamic și experimentat, care va fi responsabil pentru gestionarea și dezvoltarea direcțiilor principale de activitate a departamentului de administrare a service-urilor auto și a celui de livrare și vînzare a pieselor de schimb și accesoriilor. Dacă ai abilități manageriale, ești pasionat de mașini și îți place să lucrezi cu clienții poți să faci parte din echipa noastră!
Cerințe:
studii superioare tehnice sau economice;
experiența anterioară de cel puțin 3 ani într-o poziție similară;
competențe manageriale;
abilități de planificare și control al proceselor;
abilități analitice foarte bune;
cunoașterea proceselor de întreținere și reparare a automobilelor, dar și competențe în
gestionarea proceselor de livrare și vînzare a pieselor de schimb (reprezintă un avantaj);
orientarea spre client și îmbunătățirea continuă a calității serviciilor oferite;
capacitatea de a analiza activitatea departamentelor și a face eforturi constante pentru îmbunătățirea ei;
responsabilitate, abilități de organizare, capacitatea de a lua decizii sub presiune;
abilități foarte bune de comunicare, capacitatea de a conlucra eficient cu colegii și clienții;
fluență în limbile română și rusă, cunoașterea limbii engleze cel puțin la nivel elementar;
deținerea permisului de conducere categoria „B”.
Responsabilități principale:
organizarea și gestionarea activității departamentului de administrare a service-urilor auto;
organizarea și gestionarea activității departamentului de livrare și vînzare a pieselor de schimb și accesoriilor;
implementarea cerințelor și standardelor producătorului/distribuitorului;
controlul numărului de angajați, al calificării acestora și al pregătirii lor profesionale conform standardelor stabilite;
asigurarea corespunderii proceselor desfășurate în cadrul departamentului post-vînzare cu cerințele producătorului/distribuitorului;
îndeplinirea obiectivelor strategice ale companiei în domeniul serviciilor post-vînzare;
realizarea planurilor și scopurilor orientate spre extinderea afacerii și îmbunătățirea calității serviciilor oferite clienților;
îmbunătățirea constantă a proceselor desfășurate în cadrul departamentului;
optimizarea tuturor direcțiilor de activitate a departamentului în vederea obținerii performanței și creării unor experiențe de neuitat pentru clienți;
implementarea de noi instrumente pentru creșterea veniturilor departamentului;
identificarea și implementarea soluțiilor inovatoare pentru extinderea afacerii și îmbunătățirea calității serviciilor oferite clienților.
Oferim:
șansa de a fi parte a unui brand internațional;
instruire corporativă;
un salariu motivant.
Cerințe:
studii superioare tehnice sau economice;
experiența anterioară de cel puțin 3 ani într-o poziție similară;
competențe manageriale;
abilități de planificare și control al proceselor;
abilități analitice foarte bune;
cunoașterea proceselor de întreținere și reparare a automobilelor, dar și competențe în
gestionarea proceselor de livrare și vînzare a pieselor de schimb (reprezintă un avantaj);
orientarea spre client și îmbunătățirea continuă a calității serviciilor oferite;
capacitatea de a analiza activitatea departamentelor și a face eforturi constante pentru îmbunătățirea ei;
responsabilitate, abilități de organizare, capacitatea de a lua decizii sub presiune;
abilități foarte bune de comunicare, capacitatea de a conlucra eficient cu colegii și clienții;
fluență în limbile română și rusă, cunoașterea limbii engleze cel puțin la nivel elementar;
deținerea permisului de conducere categoria „B”.
Responsabilități principale:
organizarea și gestionarea activității departamentului de administrare a service-urilor auto;
organizarea și gestionarea activității departamentului de livrare și vînzare a pieselor de schimb și accesoriilor;
implementarea cerințelor și standardelor producătorului/distribuitorului;
controlul numărului de angajați, al calificării acestora și al pregătirii lor profesionale conform standardelor stabilite;
asigurarea corespunderii proceselor desfășurate în cadrul departamentului post-vînzare cu cerințele producătorului/distribuitorului;
îndeplinirea obiectivelor strategice ale companiei în domeniul serviciilor post-vînzare;
realizarea planurilor și scopurilor orientate spre extinderea afacerii și îmbunătățirea calității serviciilor oferite clienților;
îmbunătățirea constantă a proceselor desfășurate în cadrul departamentului;
optimizarea tuturor direcțiilor de activitate a departamentului în vederea obținerii performanței și creării unor experiențe de neuitat pentru clienți;
implementarea de noi instrumente pentru creșterea veniturilor departamentului;
identificarea și implementarea soluțiilor inovatoare pentru extinderea afacerii și îmbunătățirea calității serviciilor oferite clienților.
Oferim:
șansa de a fi parte a unui brand internațional;
instruire corporativă;
un salariu motivant.
Кишинев
Дата актуализации:
7 апреля 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено